תפריט נגישות


מידע הצהרת נגישות
תצוגת צבעי האתר (* בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה סגירה
image/svg+xml

כיצד מתבצעת פנייה לאשפוז?

לאשפוז יום ניתן לפנות במספר דרכים:

הפנייה באמצעות טופס 17 המפנה לאשפוז.

פנייה לחדר המיון במרכז הרפואי (עם או בלי מכתב הפנייה) ובקשה להיבדק כדי לבחון אפשרות להפנייה לאשפוז יום (הבדיקה במיון כרוכה בתשלום).

הרופא המטפל יכול ליצור קשר עם הרופא או האחות האחראית באשפוז יום.
הפונה יכול ליצור קשר טלפוני ישיר עם המחלקה.
הפנייה ממחלקות האשפוז במרכז הרפואי אל האחות האחראית בצירוף מכתב הפנייה.
ניתן לשלוח פקס עם הפנייה מרופא, חשוב לציין את מספר הטלפון של הפונה כדי שיהיה אפשר לזמנו.
הקבלה לאשפוז יום מותנית בביצוע ראיון קבלה שמטרתו הערכת התאמת המטופל/ת למסגרת המחלקה והסכמתו/ה לתוכנית הטיפול הראשונית המוצעת. 

אבחון והערכה

בתהליך הקבלה לאשפוז ובמהלכו נעשה, לעיתים, שימוש בשאלונים, שמטרתם לאתר תסמינים שונים. מילוי שאלונים אלה מאפשר להעריך את התקדמות הטיפול ולייעל אותו.

בהתאם לצורך, במהלך האשפוז יתבקש המטופל לעבור תהליך אבחוני נרחב יותר. תהליך האבחון ותוצאותיו מסייעים לצוות להכיר טוב יותר את המטופל, לבסס אבחנה ולקבוע תכנית טיפול התואמת את צרכיו הספציפיים. ההערכות והאבחונים המתבצעים במחלקה כוללים:

אבחון פסיכודיאגנוסטי על ידי פסיכולוג.
הערכה תפקודית על ידי מרפאה בעיסוק ואחיות.
הערכה פסיכו- סוציאלית על ידי עובדת סוציאלית.