תפריט נגישות


מידע הצהרת נגישות
תצוגת צבעי האתר (* בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה סגירה
image/svg+xml

זכויות המטופלים

אנגלית English

רוסית русский

ערבית عربيه


הצוות בשיבא מחויב לתת שירות איכותי, מקצועי ואנושי ולפעול בהתאם לסטנדרטים המקצועיים ולחוק זכויות החולה.


מהן הזכויות שלך?

  • לקבל טיפול רפואי ללא תנאי, מקצועי ואיכותי, המתחשב באמונתך, בערכיך התרבותיים והליכותיך הדתיות.
  • לתת את הסכמתך לפני שמטפלים בך. בחלק מהמקרים צריך לתת הסכמה גם בכתב.
  • לסגת מהסכמה לטיפול בכל שלב שלו בלי שזה יפגע ביחסים בינך לבין הצוות המטפל.
  • לקבל את המידע העדכני לגבי האבחנה, הטיפול, הסיכונים, הסיכויים ותופעות הלוואי.
  • לקבל פרטים על טיפולים חלופיים אם קיימים, הימנעות מטיפול, הסיכונים והסיכויים.
  • להשתתף במחקר, בהסכמה בלבד. סירוב להשתתף במחקר לא יפגע בכל צורה שהיא בטיפולך הרפואי.
  • לשמור על הסודיות הרפואית שלך. פרטים על מצבך הרפואי לא יימסרו לאיש אלא בהסכמתך המפורשת או על פי דרישות החוק.
  • לצרף אדם שישהה עמך כראות עיניך ובהתאם לתנאים במקום האשפוז.
  • לקבל מידע באשר לתפקידו וזהותו של כל עובד המטפל בך. איש צוות נדרש לענוד תג זיהוי.
  • לקבל עותק מהרשומה הרפואית בתיאום עם מחלקת רשומות רפואיות לאחר שחרורך, על פי התנאים הקבועים בחוק. במקרים דחופים (כמו לצורך התייעצות מיידית) ניתן לתאם עם צוות המחלקה קבלת עותק חלקי/ נבחר מהתיק הרפואי.
  • להזמין ייעוץ חיצוני לחוות דעת נוספת. הצוות יסייע במתן מידע ויש לפנות אליו לתיאום.
  • לעבור ממטפל למטפל או ממוסד רפואי אחד לאחר (שיתוף פעולה בין המטפלים).
  • לקבל מבקרים בכל מחלקה, בהתאם לנהלים. ניתן לפנות לצוות לקבלת מידע.
  • לפנות לאחראי על פניות הציבור בבית החולים בכל הערה/ שאלה/ המלצה (טלפונים: 03-5307373, 03-5305893).


לצד הזכויות, יש לך גם שתי חובות

  • להתנהג בכבוד אל העובדים ולהימנע מכל סוג של אלימות מילולית או פיזית.
  • למסור מידע מלא ומפורט על מצבך הבריאותי.